FAQ’s over jouw abonnement

Zit er een looptijd aan het contract met MyReputation?

MyReputation biedt jou als Zelfstandig Business Professional u een flexibel abonnement aan die je ook per maand kunt opzeggen.

Bij ons zit je niet bij voorbaat vastgebonden aan een vaste abonnementsperiode. Wij geloven niet in deze wijze van zaken doen. Bij ons staat transparantie en openheid voorop.

De reguliere factuur van MyReputation ontvang je altijd 5 dagen voor aanvang van de maand waarop de dienst betrekking heeft.

MyReputation werkt ook met diverse betalingsmogelijkheden: Zie hiervoor onze pagina betalingsmogelijkheden.

Opzeggen van het abonnement

De opzegging dient wel schriftelijk te geschieden via een mail naar info@myreputation.nl.

Heb je het abonnement opgezegd dan ontvang je alleen nog maar een factuur over de periode waarin jouw abonnement actief is geweest.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op. Binnen 24 uur ontvang je antwoord van ons!
Doe er als Zelfstandig Professional je voordeel mee!